Yoof poszerza szeregi

Marcin Kurczak objął stanowisko Research Executive w agencji marketingu młodzieżowego Yoof.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kurczak współtworzył Raport Web 2.0 – pierwsze badanie grupy młodych użytkowników Internetu pod wględem ich preferencji, przyzwyczajeń i sposobu korzystania z zasobów sieci. Na nowym stanowisku  odpowiedzialny jest za porządkowanie wiedzy agencji. W tym celu współpracuje z wyspecjalizowaną firmą informatyczną przy tworzeniu autorskiego narzędzia: Bazy Wiedzy Yoof. Ponadto odpowiada za kontakty z instytutami badawczymi i unikalnym panelem współpracowników agencji – plemieniem Yoof. To grupa młodych, aktywnych ludzi, którzy opiniują marki pod względem ich atrakcyjności dla młodzieży.

Marcin Kurczak trafił do grupy Mothership dzięki konkursowi Rady Młodych Przedsiębiorców: Program Kariera – Yoof jest jedną z wyspecjalizowanych agencji w grupie marketingowej. Wcześniej pracował w domu mediowym Starcom. Jest również laureatem konkursu Grasz o Staż oraz Tequila/dla najlepszych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"