Yotta z nowym data analytics directorem

Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę data analyst directora w agencji analityczno - wdrożeniowej Yotta,należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Yotta z nowym data analytics directorem

– Zespół Data Analytics w Yotta posiada unikatowe na rynku kompetencje w zakresie analityki biznesowej oraz wdrażania produktów, które wspierają klientów Publicis Groupe w planowaniu działań marketingowych. Do moich głównych obowiązków należy utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług opartych na zaawansowanej analityce danych – mówi Łukasz Pytlewski.

Kluczowym obszarem rozwoju oferty agencji Yotta jest Marketing Mix Modelling (MMM) z naciskiem na automatyzację procesów, co pozwala dostarczać szybsze i bardziej dostępne rekomendacje. Ważnym elementem strategii jest także wykorzystanie generative AI, która czyni analitykę przystępniejszą dla klientów i zespołów agencji należących do Publicis Groupe.

– Zamierzam skoncentrować się na wzmacnianiu zespołu w obszarze MMM, odpowiadając na rosnące w tym obszarze zapotrzebowanie klientów, którzy chcą podejmować decyzje w oparciu od dane. Wdrażając automatyzację i integrując zaawansowane narzędzia z AI, chcemy sprawić, że analityka stanie się bardziej efektywna i dostępna dla marketerów – dodaje Pytlewski.

Łukasz Pytlewski będzie raportował do Anny Sakowicz, general manager Yotta, chief data & analytics officera Publicis Groupe. 

20 lat doświadczenia 

Nowy szef zespołu Data Analytics Yotta ma ponad 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu i wdrażaniu produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzeniu procesów zarządzania danymi. W swojej karierze koordynował projekty analityczne dla największych marketerów takich jak IKEA, Leroy Merlin, Kompania Piwowarska, Danone, Procter & Gamble. 

Specjalizuje się w modelowaniu atrybucji, analityce predyktywnej oraz tworzeniu innowacyjnych rozwiązań mediowych opartych na danych, a ostatnio odpowiadał również za rozwój produktów analitycznych bazujących na danych geolokalizacyjnych.

Yotta to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii, która specjalizuje się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"