Znamy przewodniczących kategorii w Young Creatives

Klub Twórców Reklamy KTR przedstawił ekspertki i ekspertów, którzy będą przewodniczyć grupom jurorskim w obradach konkursu dla młodych talentów branży komunikacji marketingowej Young Creatives.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Znamy przewodniczących kategorii w Young Creatives

W kategorii Digital obradom przewodniczy Pablo Dominguez Agregan, group creative director, 180heartbeats + Jung v. Matt.  Przewodniczącym kategorii design jest Marcin Szmidt, head of design, DDB Warszawa, w kategorii Film i Print - Mateusz Gaca, creative director, Artegence.

Na czele kategorii clients stoi Barbara Niedziela, strategy director z agencji 2012. W PR kategorii przewodniczy Anna Simon, CEO agencji Komunikacja Plus PR.

Przewodniczącą kategorii media jest Anna Podskarbi, new business & marketing director, EssenceMediacom.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 8 marca.

W Young Creatives młodzi uzdolnieni z branży komunikacji marketingowej przygotowują projekty w oparciu o prawdziwe briefy klientów. Konkursy są jednocześnie polskimi eliminacjami do międzynarodowych finałów Young Lions Competition w Cannes oraz Eurobest Young Creatives Competition

Organizatorami Young Creatives są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy i Cannes Lions. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu