W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów, które pracowały nad briefami przygotowanymi przez partnerów. W tym roku to: Ukraiński Dom w Warszawie - Fundacja "Nasz Wybór"– (Print); Youtube Dla Fundacji Multiocalenie (Film); HBO MAX (Digital); Muzeum Etnograficzne w Warszawie (Design); Samsung (PR); Fundacja Panoptykon (Media); Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być (Clients).
Laureaci Young Creatives Cannes 2022
Young Creatives konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności — Cannes Lions.
Zdobywcami statuetek-totemów zostały duety talentów w 7 kategoriach:
Digital: Anna Kubas i Joanna Juchacz, VMLY&R

Design: Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski, BBDO
Film: Michał Witek i Michał Basiński, Freundschaft
Print: Aleksander Madej i Gabriela Brzezińska, 180heartbeats + Jung v. Matt
Media: Martyna Harasimowicz i Bartosz Jurczyk, Havas Media
PR: Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki, SEC Newgate CEE
Clients: Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg
Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Za tegoroczną komunikację odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – Wunder Kamera.
Organizatorami konkursu są Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.











