YouTube Works Awards 2022: Grand Prix dla „Jestem kobietą” marki YES. Wśród zwycięzców Jeronimo Martins, Storytel, Mastercard i Grupa Maspex

Ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
YouTube Works Awards 2022: Grand Prix dla „Jestem kobietą” marki YES. Wśród zwycięzców Jeronimo Martins, Storytel, Mastercard i Grupa Maspex
Katarzyna Zillmann i Julia Walczak w reklamie Yes

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłania najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube. W tym roku można było zgłaszać projekty wyświetlane na platformie od lipca 2021 do czerwca 2022 roku.

Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszonych zostało 119 kampanii, a jury, złożone z 27 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, nagrodziło najbardziej kreatywne i efektywne w 7 kategoriach.

Pełna lista laureatów:

Multiscreen ExcellenceGang Swojaków Biedronki - kampania Jeronimo Martins Polska SAAgencje/ podmioty współpracujące: GroupM, Wavemaker, Duda Polska

  

 

Compelling StorytellingRobin Hood - kampania StorytelAgencje/ podmioty współpracujące: Don’t Panic Production

 

Art & CultureMastercard Music - kampania MastercardAgencje/ podmioty współpracujące: McCANN Poland

 

 

Ingenious InsightJestem kobietą - kampania YESAgencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

 

 

Action DriverPoszukiwacze zaginionych płatków - kampania Grupy MaspexAgencje/ podmioty współpracujące: Dziadek do orzechów

grafika

The UnderdogW tej kategorii jury zdecydowało nie wyłonić zwycięzcy.

Force for GoodJestem kobietą - kampania YESAgencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

 

Grand Prix YouTube Works Awards 2022 zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES. Zdaniem jury to właśnie ta kampania nie tylko najbardziej kreatywnie i efektywnie wykorzystała YouTube, aby zrealizować cele biznesowe, ale także wskazała nowe ścieżki i trendy w komunikacji.

 

– Druga polska edycja YouTube Works Awards to pięć wyróżniających się kampanii wybranych przez jury ze 119 zgłoszeń, które dotyczyły różnych dziedzin, np. finansów i inwestycji, handlu detalicznego, e-commerce, technologii i innowacji. Cieszy nas, że co trzecie zgłoszenie, także dzięki nowym kategoriom, pochodziło od małych i średnich firm. W kwestii wykorzystanych narzędzi szczególnie popularne były formaty TrueView In-Stream oraz bumpery reklamowe – podsumowuje Iwona Piwek, head of sales, YouTube. – Mamy nadzieję na jeszcze więcej efektywnych i kreatywnych kampanii w następnym roku. Tym samym chcemy, aby konkurs i nagrodzone kampanie były inspiracją dla marek i twórców, w jaki sposób można wykorzystać YouTube w swoich działaniach, aby zainteresować i zaangażować odbiorców oraz osiągnąć założone cele biznesowe.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji