YouTube wprowadza do reklam interaktywne karty

Koncern Google wprowadził w serwisie YouTube karty dla reklamodawców. Dzięki temu mogą oni dodawać do swoich spotów dodatkowe informacje i treści na temat marki. - To uczyni YouTube’a bardziej kreatywnym obszarem dla firm i marketerów - podkreślają przedstawiciele serwisu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
YouTube wprowadza do reklam interaktywne karty

Interaktywne karty według zapowiedzi będą umieszczane w oknie, w którym wyświetlany jest spot. Rozwiązanie ma być dostępne dla formatu reklamy TrueView, czyli tej, w której płaci się za rozpoczęcie odtwarzania kilpu lub obejrzenie go w całości.

Według zapowiedzi interaktywne karty będą mogły zawierać rozmaite informacje na temat konkretnego reklamodawcy, a także dodatkowe treści dostępne po kliknięciu przez użytkownika na wybraną kartę. W ten sposób, jak twierdzi Phil Farhi, dyrektor odpowiedzialny w YouTube za segment reklamowy, użytkownicy będą mieli dostęp do dodatkowych ciekawych treści, natomiast reklamodawcy otrzymają kolejne narzędzie do przyciągnięcia uwagi odbiorców.

- To rozwiązanie uczyni  YouTube’a jeszcze bardziej kreatywnym obszarem dla firm i marketerów - zaznacza Farhi w rozmowie z serwisem AdAge. - Dzięki kartom wykonujemy kolejny krok w kierunku interaktywności naszej platformy reklamowej.

YouTube już wcześniej pozwalał markom na umieszczanie na filmach tak zwanych adnotacji. Jednak były one ograniczone jedynie do przekazu tekstowego, i dostępne tylko w wersji serwisu przeznaczonej dla desktopów. Tymczasem interaktywne karty będą zawierały różnego rodzaju przekaz nie ograniczony jedynie do tekstu, będą też dostępne dla wszystkich użytkowników, także tych korzystających z YouTube’a na urządzeniach przenośnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"