Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop

Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Za wsparcie komunikacyjne rynkowego debiutu marki Non Stop odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę mediową Maxus . Agencja opracowała całościową strategię komunikacji marki, projekty opakowań i kampanię promocyjną. Na obecnym etapie nie ujawniono, w jakich mediach będzie kampania i jak długo potrwa.

grafika

Wiadomo jedynie, że akcja realizowana będzie pod hasłem „Chrupanie, Muzyka, Impreza” i adresowana głównie do nastolatków. Głównym kanałem kampanii ma być internet z naciskiem na portale społecznościowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"