Z ITV do YouTube

Anna Bateson objęła stanowisko europejskiego dyrektoramarketingowego w serwisie YouTube.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora marketingu w brytyjskiejtelewizji komercyjnej ITV, gdzie zastąpił ją Rob Farmer, dotychczaszajmujący takie samo stanowisko na platformie cyfrowejFreeview.

Bateson dołączy do YouTube w maju. Będzie tam odpowiedzialna zarozwój i komercjalizację marki należącego do Google serwisu wEuropie. Przejmie również wiele kompetencji Jonathana Gilespie,byłego szefa brytyjskiego oddziału YouTube, który miesiąc temuprzeszedł do GMG Radio na stanowisko dyrektora komercyjnego.

Bateson podjęła pracę w ITV w 2006 roku, a wcześniej byławiceprezesem ds. marketingu w telewizji MTV.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele