Z Krosno Glass rozstała się dyrektorka marketingu

Małgorzata Piwowarska-Pinilla nie jest już dyrektorką marketingu w firmie Krosno Glass – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Funkcję tę pełniła 3 lata.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Z Krosno Glass rozstała się dyrektorka marketingu
Małgorzata Piwowarska-Pinilla, fot. LinkedIn

Małgorzata Piwowarska-Pinilla jako dyrektorka marketingu odpowiadała za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki, koordynowała kampanie reklamowe, zarządzała działaniami cross z partnerami biznesowymi, nadzorowała tworzenie e-contentu, komunikację w social mediach i influencer marketing. Odpowiadała też za wizerunek marki w Polsce i na rynkach zagranicznych (65 krajów). 

Wcześniej, przez 2 lata, była dyrektorką marketingu w DUKA International. Przedtem była szefową marketingu w TuMieszkamy, client service directorem w 4Frame communication&shopper marketing agency. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała też w XConcept, Custom Media Group oraz On Board PR Ecco Network. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji