Z Mercedesa do Hyundaia

Koreańskie firmy odgrywają coraz większą rolę w świecie motoryzacyjnym.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Widać to nie tylko po statystykach sprzedaży, ale ostatnio także po roszadach na stanowiskach w marketingu motoryzacyjnym.

Amerykański oddział koreańskiego koncernu zatrudnił na stanowisku vice-dyrektora Michelle Cervantez. Wcześniej pełniła ona analogiczną  funkcję w amerykańskim oddziale Mercedesa.

Przez pięć lat stanowisko to piastował Paul Sellers. Teraz jest dyrektorem ds. sprzedaży Hyundaia w USA.

Hyundai w 2004 na reklamę w amerykańskich mediach wydał 373 mln dol, podczas gdy Mercedes - 177. 

Cervantez przed podjęciem współpracy z Mercedesem pracowała w amerykańskim oddziale Jaguara.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów