„Z miłości do nowości” po raz kolejny w kampanii Knorr

Na początku 2011 roku rozpocznie się druga edycja promocji „Knorr. Z miłości do nowości”. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Lowe Activation i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Knorr. Z miłości do nowości” od 7 stycznia do 20 marca 2011 roku będzie można oddawać głosy na swoje ulubione produkty tej marki wprowadzone na rynek w 2010 roku. Głosować będzie można na stronie knorr.pl, przy czym wcześniej należy kupić dowolny produkt Knorr i zarejestrować potwierdzający to paragon. Każda taka rejestracja stanowi jednocześnie los w loterii, w której do wygrania jest ponad 100 nagród, m.in. bony na wycieczki zagraniczne oraz sprzęt RTV i AGD.

grafika

Promocji będzie towarzyszyć kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POSM i ekspozycje). Akcję przygotowały agencja Lowe Activation (kreacja) oraz dom mediowy PHD Media Direction (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów