Doświadczenie zawodowe gromadził w branży marketingowej: był szefem marketingu w firmach Future Mind, Grupa iCEA. Jako dziennikarz pracował w "Magazynie Digital". Był też członkiem komitetu eksperckiego Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
"Bycie częścią Instytucji, która ma realny wpływ na poziom cyberbezpieczeństwa Polaków było dla mnie zaszczytem i niesamowitym doświadczeniem. (...) Dziękuję zespołowi NASK i wszystkim partnerom, z którymi pracowaliśmy przy projektach edukacyjnych i kampaniach – za tempo, ambicję i sens, który dało się poczuć w codziennej pracy" – stwierdził Jacek Dziura na LinkedIn.
Zostawiam swoją rolę świadomie, wiedząc, że zrealizowałem misję, którą powierzył mi Dyrektor Radosław Nielek. Nowa strona, refresh brandingu, start kampanii KEI, strefy bezpiecznego internetu NASK na festiwalach i kilka innych projektów nie udałyby mi się gdyby nie zaufanie, za które dziękuję

Jak wynika z wpisu, były już dyrektor w NASK zamierza skupić się na rozwoju własnej działalności w obszarze marketingu.











