Ewa Podleśna-Ślusarczyk była związana z Wirtualną Polską od wiosny 2018 roku. Początkowo pełniła funkcję wydawcy serwisu WP Kobieta, jesienią 2018 roku została wydawcą całego obszaru lifestylu i turystyki, a w maju ub.r. - p.o. redaktor naczelnej obszaru lifestyle. Teraz odchodzi z firmy, gdyż - jak się dowiadujemy - dostała nową propozycję pracy i ją przyjęła.
W lutym br. z Wirtualną Polską pożegnała się dyrektor obszaru lifestyle Maria Peltz-Orlińska. Przeszła do Edipresse Polska na stanowisko dyrektor ds. produktu i rozwoju).
Przed pracą w WP Ewa Podleśna-Ślusarczyk była związana m.in. z Grupą naTemat (przez ponad rok, jako redaktor i wydawca) oraz Edipresse Polska (przez 9 miesięcy, jako redaktor oraz specjalistka ds. SEO i social media).

Podleśna-Ślusarczyk nie podała swoich obecnych planów zawodowych. W rozmowie z nami nie chciała też komentować swojego odejścia. Jak jednak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie - od 1 maja podjąć ma pracę w innej firmie z branży mediów. Wirtualna Polska prowadzi już rekrutację na stanowisko redaktora naczelnego obszaru lifestylowego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przejecia-raport-rynek-e-commerce,7170355407521409a ##
Według badania Mediapanel w marcu br. serwisy i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 21,93 mln użytkowników i 75,1 proc. zasięgu, a sam portal WP.pl - 17,21 mln użytkowników i 59 proc. zasięgu.
W czwartym kwartale ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 218,46 mln zł oraz zysku netto z 26,86 do 40,05 mln zł. Wskutek spadków zaraz po wybuchu epidemii całoroczne wpływy zmalały o 10,8 proc., natomiast zysk netto się zwiększył.











