Za litr napoju Coca-Cola filmy za darmo na iplex.pl

W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl, przez ponad 2 miesiące, będzie mozna wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych napojów litrowych na hity filmowe ze specjalnej kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, obejmującej 80 tytułów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w litrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl.

Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 71017 , wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy. W ramach usługi, dostępnych będzie 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage – Uczciwy przekręt). 

Promocja potrwa od 15. lipca do 30. września 2010 r.

Akcja wspierana będzie kampanią w internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson.

Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2 Internet, a materiały POS przygotowała agencja Edelweiss. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"