Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 58 990 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku była niższa o 1,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z miejsca trzeciego na drugą pozycję awansował miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 57 317 egz., po wzroście o 29,96 proc.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 181 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 48,98 proc. do 23 904 egz. - pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na piąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 25,09 proc. do poziomu 41 382 egz.
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 76,76 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” (Egmont Polska) - było to 33,57 proc.











