W 2010 roku planowanych jest otwarcie kolejnych 250 sklepów z logo Żabki. Powstanie również 50 sklepów convenience w konwencji deli - Freshmarket (obecnie 10 sklepów).
- Sklepy Żabka są obecne w ponad 420 miejscowościach. W każdym z największych miast Polski jak: Warszawa, Poznań, Łódź czy Wrocław posiadamy około 100 sklepów, a już mamy zaplanowane kolejne otwarcia - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska S.A. - Analizy pokazują, że potencjał rozwoju sieci sklepów Żabka w Polsce jest bardzo duży i przekracza siedem tysięcy sklepów, dlatego w ciągu najbliższych lat jednym z naszych priorytetów będzie sukcesywne zwiększanie liczby naszych placówek - dodaje.
Szacowany wzrost przychodów na koniec roku wyniesie około 19%. Szczegółowe dane spółka poda w pierwszym kwartale 2010.
W 2009 roku spółka Żabka Polska rozpoczęła również tworzenie nowej sieci sklepów convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket (oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje).

Obecnie posiadamy kilkanaście Freshmarketów, ale kolejne otwarcia nastąpią jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Wyniki pierwszych sklepów są zgodne z naszymi oczekiwaniami - dodaje Roszyk.











