W ramach wspólnej inicjatywy przez tydzień na ekranach Żabka Ads, umiejscowionych w sklepach sieci, będzie można zobaczyć spot dotyczący kampanii Helppp. Promuje ona zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego i projekt edukacyjny "Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym".
– Jeśli możemy edukować się w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, możemy też wdrażać do naszego codziennego życia i programów edukacyjnych Pierwszą Pomoc dla Zdrowia Psychicznego. Popatrz, Posłuchaj, Połącz – to trzy proste kroki, które mogą uratować życie. O tym właśnie mówi nasza kampania Helppp. Jeden gest naprawdę ma znaczenie – mówi Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji Unaweza i inicjatorka projektu Młode Głowy.
Zainicjowany przez Fundację projekt edukacyjny ma na celu normalizowanie sięgania po pomoc, rozwijanie u młodych ludzi poczucia sprawczości i wzmocnienie u nich poczucia własnej wartości.

Swoje działania kieruje zarówno do dzieci, młodzieży, jak i rodziców oraz nauczycieli. Tylko w ubiegłym roku szkolnym bezpłatne działania Fundacji Unaweza objęły swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w blisko 4 tysiącach placówek w całym kraju.











