W spocie mężczyzna, który właśnie pomalował pisanki, prosi pracownicę Żabki o pomoc w zakupach. Promowane są produkty dostępne w niższych cenach do Wielkanocy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-sklepy-czynne-w-niedziele-mimo-zakazu-handlu-bo-to-placowki-pocztowe-franczyzobiorcy-wygrywaja-z-inspekcja-pracy,7171103131265153a ##
Cykl reklam Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep” pokazujących zabawne perypetie z pracownikami i klientami tych sklepów jest prowadzony od prawie trzech lat. Według danych z KRS w 2017 roku firma na działania marketingowe wydała 41 mln zł.
Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję, internet oraz materiały BTL w tych sklepach. Za kreację reklam firmy odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.












