Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy

Sieć sklepów Żabka Polska zakończyła proces przetargu na obsługę reklamową w zakresie działań ATL. Zwycięzcy jak na razie nie wyłoniono, marketer kontynuuje współpracę z PZL, która przygotowuje dla niego reklamy od 2015 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy
fot. materiały prasowe

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przetarg reklamowy dla Żabki organizowała zewnętrzna firma Synergion. Postępowanie prowadzono zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej.

- Proces był planowany jawnie i transparentnie, agencje biorące w nim udział od początku znały zasady uczestnictwa, takie jak liczba agencji, etapów, zakres prac czy wysokość rejection fee na każdym etapie - informuje nas biuro prasowe Żabka Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-sklepy-odbior-paczek-z-zakupami-z-zalando-reklama-wideo ##

Żabka rozmawia z dwoma agencjami

Obecnie proces wyboru agencji reklamowej dla Żabki jest na etapie warsztatów z dwoma agencjami, które dopracowują swoje propozycje. - Zobowiązaliśmy się wobec agencji do przekazania w styczniu br. indywidualnych opinii dotyczących każdej koncepcji i potwierdzamy, że są one w trakcie przygotowań - przekazało nam biuro prasowe Żabki. Do czasu zakończenia tego procesu marketer pracuje z agencją PZL, która odpowiada za obsługę brandu od 2015 roku.

Marketer nie podaje, jakie agencje wzięły udział w przetargu i z którymi dalej rozmawia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strategia-zabki-na-2020-cyfrowa-rewolucja-jedno-logo-modernizacja-sklepow,7170842828302465a ##

W październiku 2019 roku Żabka Polska wybrała w przetargu na obsługę reklamową aplikacji Żappka agencję Grey Group.

Żabka Polska należy do Funduszu CVC Capital Partners. Obecnie w naszym kraju działa ponad 6000 sklepów sieci. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela