Nowe spoty pokazują kolejne zabawne sytuacje z udziałem sprzedawców i klientów w sklepie Żabka. Tym razem bohaterami są chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.
W reklamach prezentowane są promocje cenowe, które obowiązują od 25 września. Część potrwa do 8 października, a część do 22 października.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-happy-hour-promocja-poranna-kawa-taniej-z-aplikacja-zappka,7170836913329793a ##

W ostatnich tygodniach była emitowana była reklama Żabki promująca napój Black, wystąpił w niej jego ambasador marketingowy Mike Tyson.

Działania reklamujące Żabkę obejmują m.in. telewizję oraz internet.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strategia-zabki-na-2020-cyfrowa-rewolucja-jedno-logo-modernizacja-sklepow,7170842828302465a ##
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Spark Foundry.
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/black-napoj-w-sklepach-zabka-promocja-mike-tyson-w-reklamie-wideo,7170851978315905a ##











