W ramach współpracy projektowej agencja Gong (należąca do holdingu Group One) będzie odpowiedzialna za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL. Żabka Polska nie ujawnia, na jak długo podpisano umowę z Gong ani które inne agencje starały się o to zlecenie.
- Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe - podkreśla Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji Gong.
Od jesieni ub.r. obsługą komunikacji ATL Żabki zajmowała się agencja Ogilvy, przygotowywała dla niej cykl reklam z hasłem „Uwolnij swój czas”. Biuro prasowe Żabki przekazało nam, że współpraca z Ogilvy została zakończona.

Dlaczego firma zdecydowała się na nową agencję? - Nieustannie pracujemy nad jeszcze lepszym komunikowaniem się z naszymi klientami i odpowiadaniem na ich potrzeby, działając w wielu kanałach, współpracując z różnymi agencjami i docierając do różnych grup konsumentów - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl jej biuro prasowe.
Value Media zamiast Spark Foundry z obsługą mediową Żabki
Z kolei przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów dla Żabka Polska wygrała agencja Value Media (Group One). Przetarg składa się z kilku etapów, był realizowany we współpracy z firmą doradczą Double Check.
Współpraca z Value Media ruszy z początkiem stycznia. Do końca grudnia za obsługę mediową Żabki będzie jeszcze odpowiadać agencja Spark Foundry należąca do Publicis Groupe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanah-zabka-wizerunkowa-klapa,7169463546771073a ##

Pod koniec października Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 10 tys. Równocześnie zaczęła testować nowy format handlowy Żabka Drive, w którym klienci robią zakupy bez wysiadania z samochodów.











