- O atrakcyjności oferty i wyborze Blue 449 na naszego partnera mediowego zadecydowała jakość strategii i rozwiązań zaprezentowanych w trakcie przetargu. Kluczowe jest dla nas dotarcie do właściwej i wybranej grupy klientów, dlatego wybraliśmy agencję, która posiada doświadczenie w realizacji zaawansowanych rozwiązań analitycznych, umożliwiających efektywne alokowanie budżetu reklamowego i ścisłe powiązanie naszych aktywności marketingowych z celami biznesowymi. W przypadku naszej sieci jest to duże wyzwanie. Doceniliśmy także innowacyjne podejście do briefu i doradztwo w zakresie strategii komunikacji - wylicza Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska, uzasadniając wynik przetargu.
Nie podano, ile i które inne domy mediowe brały w nim udział. Procedury przetargowe koordynowała firma Double Check.

W ramach rozpoczętej już współpracy Blue 449 zajmuje się dla Żabki doradztwem strategicznym w zakresie planowania komunikacji mediowej oraz zakupem wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych.
Poprzednio Żabka Polska współpracowała w tym zakresie z domem mediowym OMD Optimum Media. Za kreację jej reklam bez zmian odpowiada agencja PZL.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabki-czynne-w-niedziele-jako-placowki-pocztowe-sady-uznaja-ze-to-lamanie-zakazu-handlu,7171430893008513a ##
Żabka od kilku lat jest promowana poprzez cykl spotów pokazujących zabawne rozmowy klientów i sprzedawców w sklepie tej sieci. W niedawnych kampaniach reklamowane były m.in. napój Turbo Grosik Energy Drink (w spotach wystąpił jego ambasador Kamil Grosicki) oraz promocja piw Grupy Żywiec (w reklamie pojawił się Jerzy Dudek).











