Zadowolenie z likwidacji szkód w kampanii Link4 (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Link4 podkreśla, że firma ta jest najchętniej polecanym ubezpieczycielem komunikacyjnym w zakresie likwidacji szkód. W spocie pokazywani są klienci innych ubezpieczycieli, którzy godzą się na likwidację szkód nie do końca spełniającą ich wymagania. Niepełną satysfakcję tych osób symbolizują widoczne braki w ich samochodach.

Kampania - zachęcająca do przeniesienia OC i AC do Link4 - obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowy spot w największych stacjach) oraz internet (popularne portale, sieci afiliacyjne, Google). Akcję przygotowały agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy (kreacja), firma Redworks (produkcja spotu, który wyreżyserował Paweł Borowski) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu