Są to m.in. morświn, legwan, nosorożec. Lacoste wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję swoich sztandarowych polówek by wesprzeć Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN).
Liczba koszulek z logo danego zwierzęcia odpowiada liczbie zwierząt tego gatunku, które pozostają na wolności. Łącznie wyprodukowano 1775 koszulek - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem.
Gatunki zwierząt, które pojawiły się w formie logo na koszulkach zostały wybrane wspólnie przez IUCN, Lacoste i agencję BETC Paris, z którą pracuje marketer.
Polówki sprzedawane są po ok. 150 euro. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na ochronę zagrożonych gatunków.


Kampania „Save OUR Species” jest pierwszym projektem agencji BETC Paris dla Lacoste. Firmy rozpoczynają nim trzyletnią współpracę.











