„Zakręć kubkiem po nagrody” w promocji Nescafé

Wystartowała loteria promująca kawę Nescafé (produkowanej przez Nestlé Polska) pod hasłem „Zakręć kubkiem Nescafé po nagrody”. Akcję realizuje agencja Unique One, a towarzyszącą temu kampanię reklamową przygotowały Publicis Poland i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zakręć kubkiem po nagrody” w promocji Nescafé

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo produkty marki Nescafé za minimum 25 zł, a potem zgłosić to na stronie Zakreckubkiem.pl. Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał. Do zdobycia są nagrody pieniężne w wysokości od 100 zł do tysiąca zł oraz 100 ekspresów Nescafé Dolce Gusto.

Akcja zaczęła się 15 stycznia i potrwa do 15 marca. Jej celem jest umocnienie wizerunku Nescafé jako marki obejmującej wiele różnych rodzajów kawy. Za koncepcję kreatywną, key visual akcji i obsługę loterii (m.in. przygotowanie strony Zakreckubkiem.pl i materiałów POS) odpowiada agencja Unique One.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie (magazynach branżowych) oraz internecie. Przebiegają pod hasłem „Zakręć kubkiem po nagrody”.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"