"Zakręcona Szkoła"

Trwa jesienna akcja promocyjna Knorra - marki Unilevera pod hasłem "Zakręcona szkoła".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest wzrost sprzedaży promowanych produktów Knorra w okresie wzmożonych zakupów szkolnych oraz budowa wizerunku marki. Działania zaplanowane zostały do końca września.

Akcja "Zakręcona szkoła" prowadzona przez Sales Link skierowana jest do matek z dziećmi w wieku szkolnym. Celem działań jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie wizerunku marki Knorr jako marki inspirującej, innowacyjnej i nowoczesnej.

Promocją objęte zostały produkty marki Knorr tj: Gorący Kubek, Nudle (zupy błyskawiczne z makaronem), sosy mokre, fixy, zestawy do dań (pizza, lasagne), kostki rosołowe oraz przyprawy w minikostce. Akcja prowadzona jest w całej Polsce w supermarketach, hipermarketach oraz sklepach Cash&Carry (makro i selgros).

W hipermarketach i supermarketach przy zakupie produktów Knorr objętych promocją za kwotę 10 zł konsumenci mogą odebrać szkolne gadżety - "zakręcone" zeszyty i "zakręcone" stemple. Dodatkowo każdy klient za deklarację zakupu produktów Knorr otrzyma od promotora "zakręcony" plan lekcji. W przypadku sklepów Makro Cash & Carry za zakup promowanych produktów Knorr za kwotę 30 zł konsumenci otrzymują 5 "zakręconych" zeszytów.

W ramach prowadzonych działań agencja SALES LINK przygotowała materiały POSM tj:  plakaty B2, owijki paletowe, Roll up-y i ulotki.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"