Trzeci sezon „Zakupu w ciemno” od 26 lutego w TTV

W poniedziałek, 26 lutego TTV rozpocznie emisję trzeciego sezonu codziennego reality-show „Zakup w ciemno” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Trzeci sezon „Zakupu w ciemno” od 26 lutego w TTV
„Zakup w ciemno 2”; fot. TTV

W każdym odcinku „Zakupu w ciemno” kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru.

Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiedzą się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu. Pierwszy sezon programu w TTV emitowany był wiosną ub.r., a drugi - jesienią ub.r.

Trzeci sezon cztery razy w tygodniu od 26 lutego

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki „Zakupu w ciemno 3” w TTV będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, począwszy od 26 lutego 2024 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/99-gra-o-wszystko-vip-ttv-4-sezon-teleturniej-kto-wystapi,7169460998592129a ##

Aktualnie trwają prace na planie projektu, zdjęcia odbywają się w kilku halach magazynowych na terenie całej Polski. Za realizację „Zakupu w ciemno” odpowiada GPlus Production.

340  tys. widzów drugiego sezonu

Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, w okresie od 4 września do 9 listopada ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 340 tys. osób, co przełożyło się na 2,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,13 proc. w grupie 16-49 i 4,61 proc. w grupie 20-54.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?