Zalando startuje w Polsce z programem partnerskim, na początek marka Jan Vanderstorm

Zalando rozpoczęło w Polsce prowadzony już w innych krajach program partnerski dla marek. Dzięki niemu firmy otrzymają dostęp do rozwiązań technicznych opracowanych przez Zalando, które zajmuje się takimi kwestiami jak przetwarzanie zamówień i płatności, zwroty oraz obsługa klienta. Pierwszym partnerem w polskim programie jest marka Jan Vanderstorm.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zalando startuje w Polsce z programem partnerskim, na początek marka Jan Vanderstorm

Program partnerski Zalando funkcjonuje już w 12 europejskich krajach, m.in. Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii. Teraz, projekt został rozszerzony także o polski rynek.

Według Zalando program partnerski oferuje korzyści oraz możliwości rozwoju zarówno partnerom, jak i klientom platformy modowej. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom technicznym partnerzy mogą dodawać produkty do sklepu Zalando, pozostając sprzedawcami swojego asortymentu i ustalając odpowiednie ceny.

Za wysyłkę zamówień do klientów odpowiadają partnerzy, natomiast Zalando ma zajmować się takimi kwestiami jak przetwarzanie zamówień i płatności, zwroty oraz obsługa klienta. Zalando zapewnia, że wspiera partnerów w optymalizacji wspólnych działań biznesowych, by uzyskać jak najlepszą obsługę.

Zalando podkreśla, że marki są wybierane do programu zgodnie w wysokimi standardami jakości oraz szeregiem surowych kryteriów, takich jak jakość produktu, trafność asortymentu i możliwość dostosowania oferty dla klientów Zalando (bezpłatna dostawa i 100-dniowy okres zwrotu), jak również zdolność do spełnienia wymagań jakościowych w zakresie logistyki, dostawy, prezentacji produktów i innych istotnych kwestii.

W Polsce pierwszą marką objętą programem partnerskim jest firma odzieżowa Jan Vanderstorm. Według zapowiedzi w niedalekiej przyszłości do usługi mają dołączyć kolejni partnerzy.

Za granicą w programie uczestniczy w sumie ponad 170 firm, m.in. Bestseller, Adidas, Mango, Nike, Superdry czy Pull & Bear.

W I kwartale 2018 r. platforma Zalando zanotowała wzrost przychodów o 22 proc. Liczba aktywnych klientów sklepu zwiększyła się do prawie 24 mln, a o ponad 27 procent podskoczyła skala zamówień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"