Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet

Pod hasłem „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” rusza kampania reklamowa platformy e-commerce Zalando. Za kreację odpowiada Anomaly Berlin.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet

Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre" opowiada o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Projekt ma na celu pogłębić dialog o podstawowych wartościach jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-wymien-ubrania-po-ex-jak-to-zrobic-reklama-opinie ##

Zalando o byciu sobą

Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Każdy obraz opatrzony jest odważnym hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii jak np. „Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre”, „Akceptacja. Z nami na dobre” i „Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre”. Kampania została stworzona zgodnie z ambicjami Zalando do bardziej inkluzywnej przyszłości dla wszystkich.

grafika
grafika

- Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami. Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy - mówi Barbara Daliri, senior vice president sales & marketing w Zalando.

Obok sesji zdjęciowej, na potrzeby kampanii przygotowano film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i inkluzywność - Luc Bruyere, Yann Horowitz - otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ oraz Yolisa Mqoco ambasadorka ciałopozytywności.

Do filmu powstała dedykowana ścieżka dźwiękowa napisana i wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst.

kcja reklamowa „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” będzie widoczna na outdoorze (OOH, DOOH),  w mediach społecznościowych należących do bohaterów.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i będzie promowana w Europie na wszystkich 17 rynkach Zalando.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe