Rozpoczęta w 50. rocznicę Dnia Ziemi, najnowsza kampania Zalando "zwraca uwagę na podejmowane przez firmę kroki w kierunku stania się platformą zrównoważonej mody z pozytywnym wpływem na ludzi i planetę", podaje firma w komunikacie.
22 kwietnia przez cały dzień na stronie głównej platformy promowane są kolekcje bardziej zrównoważonej mody i produkty przyjazne środowisku. W nowej akcji biorą udział pracownicy Zalando z działów sustainability, partner communications, marketing, category management, tech czy social media.
Zalando angażuje pracowników do kampanii reklamowej
Na potrzeby akcji przygotowano serię wideo. W pierwszym członkowie zespołu Zalando opowiadają o swoim podejściu do tematu zrównoważonego rozwoju, jednocześnie nawiązując do kluczowego przesłania kampanii: kiedy razem robimy małe kroki, składają się one na coś o wiele większego.

Kolejny film koncentruje się na przedstawieniu ich głębszych przemyśleń i opowiada o tym, jak ich praca wpływa na realizację strategii zrównoważonego rozwoju firmy.
„Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando.” jest kontynuacją innych tegorocznych działań marketingowych firmy, skoncentrowanych na zrównoważonej modzie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/together-i-am-strong-w-kampanii-zalando-przygotowanej-zdalnie-kolle-rebbe-hamburg ##
Zdjęcia oraz reklamowe materiały video stworzone zostały w lutym bieżącego roku, przy współpracy z fotografem Brettem Lloydem.
Kampania powstała przy współpracy z berlińską agencją kreatywną Günther. Będzie ona wyświetlana w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych Zalando w 17 krajach, w których Zalando prowadzi działalność.











