„Zapewniamy dzieciom w Afryce dostęp do czystej wody” w kampanii Cisowianki i UNICEF-u

Z początkiem marca ruszy kampania outdoorowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje) zachęcająca do wsparcia akcji marki z UNICEF-em mającej na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata. Akcję przygotowano wspólnie z domem mediowym Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zapewniamy dzieciom w Afryce dostęp do czystej wody” w kampanii Cisowianki i UNICEF-u

- Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną między innymi na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu - opisuje Agata Berndt-Wazelin, PR manager w Polskich Zdrojach.

Akcja reklamowa będzie realizowana przez cały marzec na 1500 tablicach wielkoformatowych w całym kraju. Informacje o zebranej kwocie i liczbie pomp, którą można za to kupić, są dostępne na stronie internetowej Cisowianka.pl/unicef.

grafika

Powierzchnie reklamowe na potrzeby kampanii zostały kupione przez dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"