„Zapytaj adwokata” w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej

Naczelna Rada Adwokacka zaczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Zapytaj adwokata” podkreślającą dostępność i znaczenie usług prawnych. Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zapytaj adwokata” w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej

Akcja wynika z faktu, że tylko 8 proc. Polaków korzysta z porad prawnych przed podjęciem ważnej decyzji majątkowej, np. kupnem mieszkania czy samochodu. - Z badań wynika, że Polacy zwracają się po pomoc do adwokatów, gdy dotknęły ich już skutki błędnych decyzji, wynikających z niezrozumienia zapisów umowy. Nie stosują zasady „lepiej zapobiegać niż leczyć”. Chcemy to zmienić, uświadamiając społeczeństwu, że dostęp do porady prawnej jest łatwy i o wiele bardziej ekonomiczny, niż to się powszechnie wydaje - mówi koordynatorka kampanii, adwokat Anisa Gnacikowska z komisji wizerunku zewnętrznego i ochrony prawnej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej.

Kampania jest skierowana do osób w wieku od 25 do 65 lat, które nie spełniają kryteriów nieodpłatnej pomocy prawnej

grafika

Działania reklamowe zaczęły się 4 kwietnia i potrwają do końca maja br. Obejmują radio (Radio ZET), prasę („Tygodnik Powszechny”, „Newsweek Polska”, „Metro”, „W Sieci”, „Super Express”), internet (reklamy i strona Zapytajadwokata.pl z podstawowymi informacjami prawnymi i wyszukiwarką adwokatów), outdoor (billboardy i plakaty w średnich i dużych miastach) oraz sądy i kancelarie prawne (ulotki i plakaty).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"