Zawsze udane zakupy z H&M – teraz także w salonikach prasowych Inmedio, Relay oraz 1-Minute

Od dziś karty upominkowe H&M, najpopularniejszej firmy modowej w Polsce, można kupić w ponad 400 salonikach prasowych HDS funkcjonujących pod marką Imedio, Relay oraz 1-Minute. Karty podarunkowe to wygoda dla kupującego i pewność zadowolenia z prezentu obdarowanego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Karty Prezentowe to odpowiedź na czasy, w których ludzie żyją coraz szybciej, mają różne gusta i potrzeby. Karty są nowoczesną i wygodną formą pieniądza, którą w elegancki sposób można obdarować drugą osobę - powiedziała Izabela Bagłaj Business Development Manager, odpowiedzialna m.in. za rozwój oferty kart prezentowych w epay Polska. epay Polska, dywizja należąca do Euronet Polska, proponuje klientom całą talię kart upominkowych, którą można kupić w jednym miejscu. W ofercie znajdują się m.in. karty na konsole do gier takie jak SONY PlayStation, Xbox czy Nintendo, prezenty dla poszukiwaczy przygód oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent czy też karty dla wielbicieli muzyki od Spotify. Od dziś klienci w talii kilkudziesięciu kart znajdą również karty H&M o nominale 100 i 50 złotych.

Karty upominkowe H&M alternatywą dla gotówki

Korzystanie z karty nie wymaga podawania żadnych danych osobowych czy rejestrowania kodu PIN. Okres ważności karty wynosi aż 24 miesiące od momentu jej aktywacji podczas zakupu. Co więcej, kartą można zapłacić za część lub całość dokonanych zakupów w każdym sklepie sieci H&M na terenie kraju. Jeśli cena wybranego towaru przekracza wartość przedpłaty, posiadacz karty może dopłacić różnicę przy kasie. Wartość środków na karcie można na bieżąco monitorować na dedykowanej temu stronie internetowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą