“Zawsze wielkie przeboje!”. Rusza kampania Radia ZET Gold (wideo)

W poniedziałek 23 września br. rusza pierwsza kampania reklamowa Radia ZET Gold, rozgłośni nadającej od lipca br. Działania prowadzone będą pod hasłem „Zawsze wielkie przeboje!”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizyjna podkreśla muzyczny charakter sieci i jej liner - „Zawsze wielkie przeboje!”. W warstwie graficznej wykorzystano efekt kalejdoskopu, nawiązując do stylistyki lat 70., 80., i 90. oraz kolorowego klimatu tamtych czasów.

W spotach pojawią się reprezentatywne dla Radia ZET Gold przeboje, m.in. „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „Zegarmistrz światła” Tadeusza Woźniaka, czy „Felicita” Al Bano & Rominy Power.

Reklamy stacji emitowane będą w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, prasie, internecie, sieci kin Multikino i autobusach komunikacji miejskiej. W kampanii wykorzystane zostaną również siatki wielkoformatowe w wybranych miastach, w których nadaje Radio ZET Gold.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja Open. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Radio ZET Gold nadaje od 1 lipca br. w miejsce zlikwidowanej Planety FM. Rozgłośnia gra przeboje z ostatnich dekad i kierowana jest do dojrzałych słuchaczy (więcej na ten temat).

Konkurencyjna rozgłośnia Radio Złote Przeboje ze swoją kampanią wizerunkową ruszyła z początkiem września br. W akcji bierze udział Robert Janowski, a obejmuje ona telewizję, kina,  internet i outdoor (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"