Nowa kampania Porsche stworzona w konfiguratorze (wideo)

Porsche Polska (Volkswagen Group) prowadzi pod hasłem „Zbuduj swoje Porsche” nową kampanię reklamową w internecie, która zachęca do spersonalizowania auta swoich marzeń. Kampanię przygotowały agencje DDB Warszawa i PHD Media Direction.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Porsche stworzona w konfiguratorze (wideo)

Kampania ma wzmacniać kontakt konsumenta z marką bez wychodzenia z domu. Jej głównym celem jest zachęcenie użytkowników do korzystania z konfiguratora dostępnego na stronie Porsche, gdzie każdy może spersonalizować auto swoich marzeń.

Wykorzystany w kampanii teledyskowy film oraz grafiki wchodzące w skład kampanii powstały wyłącznie z materiałów stworzonych w konfiguratorze, bez wychodzenia z domu. Działania realizowane są w internecie.

Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela