Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!

Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akuku! to jedyna polska marka żelków z obniżoną o 30% zawartością cukrów i aż 20% zawartością soku owocowego w składzie. Pozycjonowana jako idealna przekąska nie tylko dla dzieci, doskonale wpisuje się w kontekst rodzinnego relaksu w takich miejscach, jak kina.

Do końca roku, w ramach współpracy partnerskiej z Multikinem, w 46 multipleksach na terenie całego kraju, dostępne będą specjalne, logowane „Pufy dla Malucha”. Dzięki nim każde dziecko podczas seansu filmowego może wygodniej i wyżej siedzieć w kinowym fotelu. Dodatkowo, w kampanii  on-screen na terenie wszystkich kin sieci, emitowany będzie 30-sekundowy spot reklamowy marki Akuku!.

Ponadto w wybranych 28  kinach w 23 miastach w Polsce działania wspierają aktywności, realizowane w ramach kinowej oferty „Urodzinki w Multikinie”. W strefach zabawy dla dzieci marka Akuku! zapewnia obecność animatorów, poduch-maskotek sympatycznego brand hero oraz sampling żelków.

Akcja w Multikinach została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii on-screen jest agencja Havas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą