Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt pod hasłem „Lato z Zenkiem”, której bohaterem jest piosenkarz disco polo Zenek Martyniuk. Akcję przygotowały agencje marketingowe Heart & Brain, Ideal, Gutenberg Networks i Hill + Knowlton Strategies.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

W ramach kampanii Zenek Martyniuk będzie reklamował różne promocje dostępne w sklepach MediaMarkt. W pierwszym spocie zachęca do zakupów w tej sieci, wykonując piosenkę na melodię swojego hitu „Przez Twe oczy zielone”. Wcześniej emitowano już kilka spotów teaserowych.

- Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach - komentuje Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.

grafika

 

Obecnie reklamowana jest promocja „Z ekipą do 70 proc. taniej”, a ramach której przy zakupie kilku produktów przyznawany jest rabat na najtańszy: 20 proc. przy zakupie minimum dwóch produktów, 40 proc. przy trzech i 70 proc. przy czterech.

Promocja potrwa do 15 lipca.

grafika

Akcja reklamowa z udziałem Zenka Martyniuka obejmuje telewizję, radio i internet. Kreacją kampanii zajęła się agencja Heart & Brain, produkcją spotów - studio Ideal, a reklamy drukowane przygotowała agencja Gutenberg Networks. Za planowanie i zakup mediów oraz aktywności w internecie odpowiada dział planowania mediów MediaMarkt Polska, a za działania public relations - agencja Hill + Knowlton Strategies.

Przez ostatnie dwa lata, od rebrandingu sieci sklepów Saturn na MediaMarkt, w reklamach tej drugiej marki występowali komiksowi bohaterzy Tytus, Romek i A’Tomek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online