Współpraca obejmuje przygotowanie strategii oraz planowanie mediów online (od lutego br.), a także outdooru, radia i prasy (od kwietnia br). Utrzymana zostanie również współpraca w zakresie SEO. Działania promocyjne dotyczyć będą takich produktów, jak: internet, telefon, telewizja oraz pakiet usług (internet + telewizja + telefon).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-stacjonarny-i-mobilny-test-predkosci-najszybszy-w-inea-i-t-mobile-dane-speedtest-pl-z-2019-roku,7170766337366145a ##
Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance'owych, prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów dla firmy Inea. Dotychczasowa rekrutacja B2B i B2C zostanie uzupełniona o sektor publiczny. Współpraca rozliczana jest w modelu efektywnościowym.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/inea-ma-400-mln-zl-od-konsorcjum-finansowego-kluczowa-jest-budowa-otwartej-sieci-swiatlowodowej,7170759739160705a##

Firmy nie podają szczegółów związanych z liczbą i nazwami pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też na jak długo zawarły umowę.
Zenith rozpoczął obsługę mediową Inea w 2015 roku - po wygranym przetargu. Wcześniej firma nie korzystała z usług zewnętrznej agencji marketingowej.











