Zenithmedia przejmie budżet LOT-u

Dom mediowy Zenithmedia wygrał przetarg na obsługę medialną budżetu reklamowego Polskich Linii Lotniczych LOT w roku 2006.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

LOT zorganizował przetarg na obsługę budżetu mediowego, aby zoptymalizować i poprawić efektywność inwestycji w media. Celem przetargu było dodatkowo zminimalizowanie kosztów ponoszonych przez LOT z tytułu obsługi budżetu mediowego (prowizja domu mediowego).

Do drugiego etapu przetargu zostały zaproszone trzy domy mediowe: MindShare (dotychczas obslugujacy LOT), Starcom oraz Zenithmedia.

- Braliśmy pod uwagę zarówno proponowane rozwiązania zadań z briefu, kwestie kosztowe tzn. dotyczące opłat prowizyjnych. – mówi o przebiegu przetargu Dorota Haller, dyrektor Biura Marketingu i Produktu w PLL LOT. –  Zenithmedia wygrał również dzięki niekonwencjonalnym i kreatywnym rozwiązaniom mediowym m.in. optymalizującym koszt dotarcia (CPP) – dodaje.

Obsługą reklamową LOT-u zajmuje się nieprzerwanie od kilku lat sieciowa agencja reklamowa Gruppa66/Ogilvy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów