ZenithOptimedia nadal dla Sanofi-Aventis

Dom mediowy ZenithOptimedia nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla firmy Sanofi-Aventis.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartść medialnego budżetu jednego z największych koncernów farmaceutycznych na świecie szacuje się na 450 milionów dolarów, z czego około połowa wydawana jest na rynku amerykańskim.

ZenithOptimedia rywalizował o ten budżet z co najmniej dwoma innymi, nie wymienionymi z nazwy agencjami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej