Spot z nowej kampanii Fundacji Dzieci Niczyje pokazuje, jak ojciec wścieka się z powodu jego zdaniem zbyt niskiej oceny syna z kartkówki. Za karę rozkazuje wystraszonemu dziecku rozwiązać trzy zadania w ciągu pół minuty. Milczące przyzwolenie daje na to matka. Spot od 13 marca jest wyświetlany przed wybranymi filmami w warszawskiej Kinotece.
Kampania podkreśla, że można przyczynić się do zapobiegania takim sytuacjom, wspierając Fundację Dzieci Niczyje. W spocie i innych materiałach podawany jest numer KRS organizacji, który należy wpisać w formularzu PIT, żeby przekazać jej 1 proc. swoich podatków.
W ramach akcji na stronie internetowej i fanpage’u facebookowym Fundacji udostępniono interaktywną aplikację, która ułatwia zapamiętanie KRS-u organizacji i demonstruje, jak efektywnie pomóc jej podopiecznym.

Spot i aplikację przygotował polski oddział McCann Worldgroup.











