Spot zatytułowany "Koko Jambo. Kurki Happy" emitowany jest m.in. na kanale Lubelli na YouTube i Facebooku. W ciągu niespełna doby ma ponad 156 tys. wyświetleń.
W reklamie, która ma formę teledysku, promowany jest makaron Lubella 5-jajeczny, produkowany z jaj od kur z wolnego wybiegu. Bohaterkami spotu są kury oraz panie z ludowego zespołu Jarzębina, które w takt znanego z lat 90. hitu Mr. Presidenta "Coco Jambo" śpiewają o makaronie, jajach, kurach z wolnego wybiegu.

Reklama spotkała się z dużym zainteresowaniem internautów i bardzo pozytywną ich oceną. We wtorek po południu do spotu Lubelli odniosła się sieć elektromarketów Neonet umieszczając na Facebooku taki komentarz: " Koko jambo i od razu masz ochotę na rosół. A jak rosół to koniecznie koko garnko. Lubella będziemy przez Was dzisiaj śpiewać cały dzień".
Maspex nie odpowiedział nam wczoraj w jakich mediach emitowana będzie reklama.
Spot przygotowały Feeders Agency, Andiamo i Graffiti Films.











