"Zima w swoim tempie" w reklamie świątecznej piwa Łomża

Ruszyła pierwsza w historii marki zimowo-świąteczna kampania reklamowa marki piwa Łomża (Van Pur) pod hasłem "Zima w swoim tempie". Podobnie jak w poprzednich kampaniach, jej bohaterem jest aktor Adam Woronowicz. Za realizację działań odpowiadają Brasil Warsaw, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Zima w swoim tempie" w reklamie świątecznej piwa Łomża

Kampania potrwa do końca stycznia. Nowe spoty reklamowe są kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”.

- Sukces nowej komunikacji, jak również oczekiwania konsumentów sprawiły, iż powstały kolejne  wersje reklamy. W okresie letnim Łomża, dzięki podjętym działaniom marketingowym 360 stopni, stała się jedną z najszybciej rozwijających się marek na rynku piwa, a w lipcu bieżącego roku Łomża Pils była jedną z najlepiej sprzedających się nowości z całego rynku FMCG w sklepach małoformatowych. Po raz pierwszy w historii firmy nasza flagowa marka Łomża otrzymała wsparcie reklamowe w okresie zimowym. Nowy spot reklamowy Łomży zachęca do czerpania przyjemności z wyjątkowych, świątecznych chwil w swoim tempie, a na zimowe wieczory poleca Łomża Miodowe w wariancie klasycznym lub  wzbogaconym o nuty korzenne – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektorka marketingu Van Pur.

Spoty utrzymane są w dotychczasowej konwencji reklamowej marki - zaskakującej, lekko abstrakcyjnej i z przymrużeniem oka. Bohaterem reklam jest niezmiennie Adam Woronowicz, który wraz ze swoimi pomocnikami przenosi nas w magiczny klimat świąt. W okresie bożonarodzeniowym kampanię uzupełni spot dedykowany Łomży Miodowej oraz tegorocznej nowości Łomży Miodowej Korzennej wzbogaconej o nuty przypraw korzennych.

 

Za kreację i produkcję spotów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało") oraz reżyser Tomasz Kapuściński. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów realizuje dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"