„Zimowa ulga dla Twojej skóry” w kampanii Nivea SOS (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa linii regenerujących kosmetyków Nivea SOS. Akcję przygotowały firmy DraftFCB + AdFabrika i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kosmetyków Nivea SOS podkreśla, że dają one skórze długotrwałą, 48-godzinną ulgę, zapewniając nawet o 96 proc. większe nawilżenie. Reklamy eksponują przyjemność dotyku, uczuć i interakcji między dwojgiem bliskich osób. Ponadto zawierają informację o obowiązującej obecnie ofercie: satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy.

Działania reklamowe, podobnie jak same kosmetyki Nivea SOS, są skierowane do kobiet w wieku 20-39 lat. 

Akcja reklamowa - zaplanowana na listopad i grudzień - obejmuje telewizję (spoty 5- i 15-sekundowe), prasę (m.in. advertoriale w magazynach kobiecych) oraz outdoor (nośniki w pobliżu sklepów SuperPharm informacje o promocji cenowej).

Kreację kampanii przygotowała agencja DraftFCB + AdFabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji