Głównym elementem akcji jest 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym pojawia się Wargorr w zimowym otoczeniu. Reklama promuje cztery produkty z serii Karmellove, czyli pełne tabliczki karmelowej czekolady (klasycznej, z solonymi orzeszkami arachidowymi oraz z wafelkami) oraz Ptasie Mleczko śmietankowe w karmelowej.
Wargorr w reklamach Wedla występuje od jesieni ub.r. W kampanii bożonarodzeniowej pojawił się razem ze Świętym Mikołajem.
Nowy spot jest emitowany w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych oraz w kinach. W ramach kampanii będą prowadzone także inne działania na outdoorze, w internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo przygotowana zostanie strefa Wedla podczas festiwalu muzyki i sportów zimowych SnowFest, który odbędzie się 5 i 6 lutego br. w Zakopanem. Kampania będzie prowadzona do końca lutego.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w internecie Cosmo.











