Zimowe działania marketingowe Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear w Polsce promuje zimowe nowości z segmentu premiumWarszawa, 21 października 2011 r. – Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię reklamową opon marek premium: Goodyear i Dunlop. Będzie ona prowadzona dla opon Goodyear w prasie oraz telewizji, a dla Dunlopa – w Internecie i w mediach społecznościowych do połowy listopada br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania dla marki Goodyear koncentrują się na telewizji oraz prasie. Kreacje reklamowe są związane z promocją nowej zimowej opony Goodyear UltraGrip 8, która jest następczynią jednej z najlepiej sprzedających się opon zimowych w Polsce: Goodyear UltraGrip 7+. Goodyear UltraGrip 8 - pierwsza opona z bieżnikiem kierunkowym z zastosowaniem opatentowanej technologii Goodyear 3D-BIS (ang. Block Interlocking System) na całej rzeźbie bieżnika - już uzyskała bardzo dobre wyniki w niezależnych testach takich organizacji, jak TÜV SÜD Automotive, czy ADAC oraz w rankingach magazynów motoryzacyjnych.

W telewizji spoty emitowane są na antenach stacji ogólnopolskich oraz telewizji tematycznych. Dodatkowo marka Goodyear została sponsorem głównego wydania wiadomości sportowych w TVN oraz programu ‘Raport’ w TVN Turbo. Publikacje w prasie pojawiają się w magazynach motoryzacyjnych, life-stylowych oraz tygodnikach opinii.

Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires Polska i agencję reklamową GPD. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dunlop – marka opon dla kierowców, którzy cenią sobie dynamiczne prowadzenie i radość z jazdy – kładzie w tym sezonie jesienno-zimowym nacisk zwłaszcza na obecność w Internecie i mediach społecznościowych. Kreacje reklamowe związane są z promocją nowości - opony zimowej klasy Ultra High Performance: Dunlop SP WinterSport 4D, która jest następczynią opony Dunlop SP WinterSport 3D, aż czterokrotnie uznawanej przez ADAC za najlepszą oponę zimową.

Promocja połączona jest z konkursem "Dunlop FunMachine 4D", w którym do wygrania będą  atrakcyjne nagrody. Kampania pojawia się m.in. na portalach, w serwisach specjalistycznych, a także na YouTube oraz Facebooku. Głównym celem działań Dunlopa w Internecie jest dotarcie z informacjami o najnowszej oponie zimowej Dunlop SP WinterSport 4D, a także wzmocnienie wizerunku marki.

Kreację kampanii przygotowała firma Goodyear Dunlop Tires Polska oraz agencja Upgrade Marketing, która zajęła się również zakupem mediów.

„Wprowadzamy w tym sezonie dwie nowe opony zimowe o doskonałych parametrach. Zarówno Goodyear UltraGrip 8, jak i Dunlop SP WinterSport 4D to opony, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne, jeszcze bardziej zwiększające bezpieczeństwo i komfort jazdy w zimowych warunkach” – powiedział Jarosław Szczepański, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

„Na rynek trafiły niedawno, a już osiągnęły znakomite rezultaty w testach przeprowadzonych przez prestiżowe niemieckie magazyny motoryzacyjne ‘Auto Zeitung’ i ‘Auto Motor und Sport’ oraz niemieckie i austriackie instytuty badawcze: ADAC i ÖAMTC” – dodał J. Szczepański.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 72 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji