Zinedine Zidane w kampanii Adidas Intense Touch

Rusza kampania BTL reklamująca wprowadzane na polski rynek kosmetyki Adidas Intense Touch. Akcję – której twarzą jest Zinedine Zidane – na zlecenie Coty Polska przygotowały agencje Unlimited i Red8 Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kosmetyków Adidas Intense Touch obejmuje przede wszystkim ogólnopolski konkurs „Wygraj 2012”. W ramach zabawy każda osoba, która do 8 maja kupi dowolny produkt kosmetyczny marki Adidas i wyśle SMS-a z okrzykiem zagrzewającym piłkarzy do gry, ma szansę zdobyć jeden z czterech dwuosobowych wyjazdów za granicę na mecze eliminacyjne piłkarskich mistrzostw Europy 2012. Dodatkowymi nagrodami jest 12 kart płatniczych o wartości 2012 zł oraz 2012 oryginalnych piłek Adidas

grafika

Konkurs wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest były piłkarz francuski Zinedine Zidane. Działania obejmują materiały POS w punktach handlu nowoczesnego, tradycyjnego i drogeriach oraz animacje z hostessami i pokazy piłkarskich tricków w wykonaniu Krzysztofa Golonki w wybranych sklepach.

grafika

Konkurs i wspierające go materiały reklamowe przygotowała agencja Unlimited. Natomiast towarzyszący akcji serwis internetowy wygraj2012.pl stworzyła agencja Red8 Digital.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"