Zajęcia, prowadzone przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce, mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etykę zawodową.
Do grona wykładowców należą:Bogdan Biniszewski – prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPRBarbara Czerniawska – account director ITBC Communication, członek Rady ZFPRAgnieszka Dziedzic – prezes agencji Feedback Hill&KnowltonAdam Łaszyn – prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPRMariusz Pleban – partner zarządzający Multi CommunicationsAgata Samcik – account manager agencji CompressRyszard Solski – dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPRdr Andrzej Stolarczyk – prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPREwa Szejner - zastępca dyrektora generalnego Mmd Polska.Rafał Szymczak – dyrektor i partner zarządzający agencji ProfilePaweł Trochimiuk – prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPRAnita Zdrojewska – prezes agencji Publink

Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom, wydany przez London School of Public Relations, który jest znaczącym atutem w zdobyciu pracy w charakterze specjalisty PR.
Najbliższe szkolenie rozpocznie się 9 listopada (grupa czwartkowa). Zakończenie edycji Jesień 2006 nastąpi na przełomie stycznia i lutego. Następne szkolenia ruszą w marcu.
Szkolenie "Zintegrowane Podejście do Public Relations" zostało zatwierdzone przez Krajowy Związek Dziennikarzy Wielkiej Brytanii (NUJ - National Union of Journalists) oraz Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations (PRCA - Public Relations Consultants Association). Jest prowadzony w następujących krajach: Czechach, Litwie, Łotwie, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Serbii, Macedonii, Turcji, Tajlandii, Rosji i Stanach Zjednoczonych.

Szczegółowe informacje na temat LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.











