Konkret Studio dla Zjednoczonej Lewicy pracuje od sierpnia br. Razem ze sztabem wyborczym przygotowało pełną identyfikację wizualną nowego ugrupowania: logo z symbolicznym sercem oraz szablon plakatów, ulotek i innych materiałów promocyjnych.
Agencja doradza też Zjednoczonej Lewicy w zakresie public relations i marketingu politycznego. Opracowała strategię kampanii opartą na budowaniu pozytywnego wizerunku ugrupowania oraz podkreślaniu znaczenia lewicowości i zmiany pokoleniowej, jaka zaszła w partiach tworzących nowo powstałą koalicję. Przeszkoliła również w tym zakresie działaczy ugrupowania oraz przygotowała plan aktywności marketingowych podczas kampanii.

Przez ostatni miesiąc Zjednoczona Lewica co tydzień udostępniała spoty prezentujące jej założenia programowe. Przy kreacji klipów też współpracowała z agencją Konkret Studio.

Konkret Studio pozyskało to zlecenie w wyniku konkursu ofert. Wcześniej agencja współpracowała z SLD.











