W kampanii porannego pasma „Zjedz Pawelca na śniadanie” w Radiu Eska Warszawa wykorzystywane są reklamy z pięcioma hasłami: „Zjedz Pawelca na śniadanie”, „Pawelec niesie się po Warszawie”, „Pawelec budzi z jajem”, „Pawelec. Jaja, że nie wysiedzisz” i „Pawelec nie pęka”. Akcja jest prowadzona w Warszawie, obejmując outdoor (siatki wielkoformatowe, tablice reklamowe, nośniki w komunikacji miejskiej i metrze), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Super Express”), internet (Onet.pl, WP.pl) oraz kina (reklamy off screenowe).
Natomiast kampania porannego pasma „Kinga i Straszny Dworak” w Radiu Eska Śląsk przebiega pod hasłem „Ciała naprzód od rana”, obejmując outdoor (siatki wielkoformatowe, tablice reklamowe), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Super Express”), internet (Onet.pl, WP.pl) oraz kina (reklamy off screenowe) w aglomeracji śląskiej.

Działania reklamowe w obu regionach będą prowadzone przez 4 tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Koledzy Strategia & Kreacja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.











